Pages

Wednesday, January 14, 2009

Sumbangan Buat Gazza dan Palestin

Sumbangan boleh dibuat melalui 2 cara:

1. JIM E-Bazaar:
Sila klik capaian berikut: http://www.jim.org.my/e-bazaar/

2. Bank Transfer:
Sumbangan boleh dibuat ke:

Akaun Maybank: 5622 0960 8847 (Pertubuhan Jamaah Islah Malaysia)

Sila nyatakan di belakang bukti “bank-in” atau “transfer” (eg bank-in slip) Nama Anda, Alamat, Tel & Emel, dan hantar bukti “bank-in” atau “transfer” tersebut melalui faks/ emel/ datang sendiri ke:

Sekretariat Tabung Bersamamu Palestin
Pertubuhan Jamaah Islah Malaysia (JIM)
Lot 300.3, Lrg Selangor, Pusat Bandar Melawati, 53100 KL
Tel 03-4105 3766 | 4108 9669
Faks: 03-4107 1754
Emel: mnt1964@yahoo.com (Md. Nasir Tampol)
Laman Web: freedom4palestine.jim.org.my

Tabung Bersamamu Palestin diwujudkan khusus oleh JIM untuk membantu rakyat Palestin. Sumbangan ini akan disalurkan terus kepada rakyat Palestin melalui oganisasi-organisasi berikut: Humanitarian Relief for Development Society, Al-Quds Institution, Human Charity for Relief and Development dan Wakef of al-Raafa Social Association. Sumbangan juga boleh dibuat atas nama "Pertubuhan Jamaah Islah Malaysia" Akaun Maybank: 562209608847.

No comments:

Twitter Updates

    follow me on Twitter
    "Jalan dakwah hanya satu. Jalan inilah yang dilalui oleh Rasulullah s.a.w. dan para sahabat baginda. Demikian juga kita dan para pendokong dakwah, sama-sama melaluinya berpandukan taufik dari Allah s.w.t. Kita dan mereka melaluinya berbekalkan iman, amal, mahabbah (kasih sayang) dan ukhuwwah (persaudaraan). Rasulullah s.a.w. menyeru mereka kepada iman dan amal, kemudian menyatupadukan hati-hati mereka di atas dasar mahabbah dan ukhuwwah. Berpadulah kekuatan iman, kekuatan akidah dan kekuatan kesatuan. Jadilah jamaah mereka jamaah yang ideal sebagai model. Kalimahnya mesti lahir dan dakwahnya pasti menang walaupun ditentang oleh seluruh penghuni muka bumi ini." [Syeikh Mustafa Masyhur]